Effi, was du über den "grieved-forum-member" schreibst ist richtig, denn auch meine Intentionen hier mitzuschreiben möchte ich lieber öffentlich darlegen und nicht per PN austauschen, finde das um vieles bereichernder und effektiver, da somit Meinungs- und Erfahrungsvielfalt, ebenso wie konstruktiver Austausch gewährleistet sind. Aus diesem Grund nun für Alle die Mail von "grieved-forum-member" hier nachfolgend zur Kenntnis; somit ist jetzt der konstruktive Austausch gewährleistet und kann beginnen. Ich denke diese Aktion der Veröffentlichung ist in unserem Interesse, da es keine Persönlichkeitsrechte verletzt, uns aber die Möglichkeit des konstruktiven Austausch möglich macht.

Latter Rain Mission
Robby, Luna22, bambule, Effi, jens,

Introduction
I'm also a member of the Latter Rain Mission and I attend worship services in Jatniel, South Africa and if at all possible I would like to address this email in English as I'm not fluent in German.

Latter Rain
I've followed your forum discussion on www.gnadenkinder.de on Latter Rain mission and am a bit at a lost. I noticed that all of you have some issues with Latter Rain, but it is unclear what you expect to be addressed and why you are so interested in all the changes that is currently being implemented.

Clearly it seems that all of you guys or gals are or were well acquainted with Latter Rain in Beilstein, but what is not clear is your expectations on all of your discussions...

Would any, or all of you be willing to state your expectation about all the issues raised or is it just a nice discussion forum..?

Regards,

grieved-forum-user
P.S. feel free to post your replies in German